خونه جدید


سطح سیمانی قرن

دلت را از شیشه بساز ولی به سنگها بگو دلم از فولاد است

نچ چ چ چ اینجااااااااا به درد من نمیخوره..ایندفعه بیاید بلوگفا...این وبوانتقال دادم

www.atani90.blogfa.com

راستی واسه اینکه لو نرم اسم مستعار گذاشتم ،اومدید اسممو لو ندیدااااااااااااا

 



نظرات شما عزیزان:

گمنام
ساعت13:11---14 خرداد 1391
خدایا این چه غوغایی است اینجا / که گوید با شما درد دل ما
اماما رفتنت آتش به جان زد / نه تنها جان که بر روح جهان زد

رحلت امام خمینی تسلیت باد


زینب
ساعت17:02---22 ارديبهشت 1391
همه ی دنیا یه جاده است.
من و تو مسافراشیم .
قدر امروز و بدونیم .
ممکنه فردا نباشیم.
وب خیلی خوبی داری.اگه نری
اگه دوست داشتی یه سری به من بزن.


دیوووووووووووووووووونه
ساعت16:32---27 مهر 1390
لوکس بلاگ که بهتره اجی
من از لوکس تعریف میکنم اونوقت تو رفتی بلاگفا
اومدم وب بلاگفاتو دیدم
تک تک پستاتم خوندم
دمت گرم
موفق باشی
راستی اون دوستت سحر مثل منه
منم خیلی غذا نمیخورم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:,ساعت 23:17 توسط عاطفه| |


Power By: LoxBlog.Com